Lets talk - Spring skincare REN

March 17, 2014

Kljub temu, da sem kremi za obraz pričela preizkušati še v zimskem času, se je doba preizkuševanja potegnila v pomlad in brez obotavljanja lahko rečem, da sta se odlično obnesli v obeh letnih časih. Kakšno je moje osebno mnenje in izkušnje z REN proizvodi pa v nadaljevanju objave ...

I started using the moisturisers in the winter time, but the probation expanded in spring time as well and I can without hesitation say, it has definitely meet my expectations. What do I think about them and my personal experiences with REN products read at the end of the post. 


Preden nadaljujem z objavo, želim poudariti, da moje znanje glede sestavin kemičnih izdelkov ni šolsko podkovano, zato pa sem se z leti naučila poslušati in opazovati svojo kožo in lahko rečem, da mi je to do sedaj naredilo še največje in najopaznejše rezultate.
Za vse, ki pa se spoznate na sestave bolj pa vseeno želim poudariti, da REN izdelki ne vsebujejo parabenov, sulfatov, mineralnih olj, sintetičnih dišav in barvil, silikonov itd.

Kremi, ki sem jih preizkušala sta višjega cenovnega ranga, zato sem si že od prvem preizkusu postavila precej visoka pričakovanja. Obe imata 50ml in omogočata higienično uporabo preko pumpice.
  • REN Hydra-calm global protection day cream naj bi bila namenjena občutljivi koži, ki jo z uporabo vlaži, neguje, pomirja, ter jo ščiti pred prostimi radikali in onesnaženim zrakom v katerem bivamo.

    Krema je gostejše kremaste konsistence, ki se pa se v stiku s kožo lepo razporedi, ter hitro vpije. Vonj je rahlo zeliščen, vendar popolnoma ne vsiljiv in nemoteč. Uporabljam jo za jutranjo nego kože.

    V zimskem času, ko je bil zrak bolj suh, sem s tremi pumpicami obraz navlažila do te mere, da nisem čutila zategovanja, obraz je bil navlažen, vseeno pa lahko rečem, da bi za potrebe moje kože, lahko bila krema še malenkost bolj vlažilna.
    Ko se je vreme otoplilo, sem uporabo zmanjšala na dve pumpici, kar je popolnoma zadosti in ne potrebujem dodatnega vlaženja preko dneva.
Trenutno sem po enem mesecu uporabe (kombiniram jo z Clearcalm kremo za večerno nego) malce čez polovico  kreme, tako ta predvidevam da krema lahko zadošča za okrog dva meseca uporabe, oz. tri saj bo poraba v prihajajočih toplih dneh manjša.

Tako lahko povzamem, da se je v spomladanskem času krema za občutljivo kožo, ki potrebuje vlaženje odrezala odlično, koži pa ni dodatno mašila por. Po mojem mnenju opravičila svojo ceno.
  • REN Clearcalm3 replenishing night serum igra ključno vlogo proti dejavnikom proti dodatnemu mašenju por, presežku sebuma  in pomaga pri bledenju madežev oz. pigmentiranih brazgotin.

    Kremo uporabljam zvečer, po temeljiti odstranitvi ličil, preko prej nanesene tanke plasti Aloe vere. Po mojem občutku je zelo podobne konsistence in vonja kot Hydra-calm, za moje potrebe pa sta dovolj dve polni pumpici, ki ju razporedim po obrazu in vratu.
Po malce več kot mesečni uporabi lahko zaključim, da je serum zagotovo pripomogel pri bledenju madežev, saj so vidno zbledeli, pore pa se, če odmislimo hormonska nihanja, niso dodatno mašile. V prihajajočih toplih mesecih bo zagotovo ena pumpica zadoščala za vlaženje in lagoden občutek na obrazu.


Before I say anything about the moisturisers I just want to stress I am not an expert on chemical ingredients, but through the years I learned how to listen and feel the needs of my skin and feel like this is the most important thing, which has started to show off more and more.
  • I started using REN Hydra-calm global protection day cream which is a moisturiser formulated to leave more sensitive skin more hydrated, soothed and calmed. It has thick consistency and a subtle herbal sense and is perfect for morning skincare routine.
    I started using it in the winter time and needed three pumps to cover my entire face, leaving it hydrated. Still I have to admit I would prefer if it would have been even more moisturising though. Now that the spring has arrived and the air is not as dry anymore, I can use only two full pumps and don't feel mask-y feeling on my face during the day at all. 
After a bit more than a month of using it I have empty approx half of the packaging and due the more and more warm weather I assume it will last me around three months.
  • REN Clearcalm3 replenishing night serum is a soothing cream formulated to leave blemish prone skin comfortable and calm while combating the appearance of blemishes and breakouts.

    I like to use the serum for my night time skincare, after removing the makeup, and over a thin layer of aloe vera. The consistency I feel is the same as to the hydra calm cream and even with the same sense. I use two full pumps which is enough for me.

It has definitely helped with fading of the hyper pigmentation, it hasn't clogged the pores and it rarely left me with a mask-y feeling, Super happy with it!

hvala oblak commerce za REN izdelke, ki jih najdete v Nami, Maxi-ju in Müller-jih 
Tnx oblak commerce for REN products /

You Might Also Like

2 komentarji

  1. REN nikoli ne razočara <3 :)!

    xx

    ReplyDelete
  2. Ren je itak fenomenalen! Jaz pa imam sedaj na novo Ultra Mosture day cream in rose o12 moisture defence oil in sta čudovita.

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe