*SHADE OF THE DAY* Perfectly flesh

April 23, 2013

I remember admiring this shade on my friend hands every time she wore it, and when she took it to our holidays I was so happy that she brought it with her. Curiosity about trying it was even bigger since this was my very first time trying out Avon nailpolish. Here is Perfectly flesh:

Spomnim se kako sem vedno občudovala lak na prijateljičinih nohtih in lahko si predstavljate moje veselje ko sem odkrila, da ga je na dopust vzela seboj. Radovednost in navdušenje je bilo še toliko večje, saj je to prvi Avon lak, ki sem ga kadarkoli preizkusila. Tukaj je krasen odtenek perfectly flesh:

I needed two thin coats, the brush is average and I had no difficulties applying it. It dried fast and stayed on my nails for a few days without chipping.
Potrebovala sem dve tanki plasti, čopič je čisto OK in z nanašanjem nisem imela težav. Tudi posušil se je hitro, na nohtih pa je brez problem zdržal nekaj dni, brez krušenja.



As every spring trends are not skipping powdery pink. Ellie Saab, Valentino and Chloe envisioned woman embraced with powdery pink shades: 
Brez presenečenj, modni trendi tudi letošnjo pomlad zapovedujejo pudraste odtenke. Ellie Saab, Valentino in Chloe so tiste, ki so svojo žensko odtele v krasne nežne barve:

You Might Also Like

3 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe