When tease-y really does it!

September 01, 2011

Kljub temu, da še nismo prestopili v koledarsko jesen, se vsakič z vstopom v septembrom počutim, kot da je jesen praktično že tu. Vseeno vsi že premikamo toplejše obleke v prvse vrste v garderobi, narava se počasi umirja in spreminja barve, predvsem pa vsaj jaz z jesenjo začnem brskati temnejše lake za nohte.
Danes imam nov odtenek, ki je po mojem mnenju must za letošnjo jesen. Mešanica rjvaih-bordordečih--melancanasto črnih odtenkov z bronastozlatordečim shimmrom... ljubezen na prvi pogled!

Well its not the official fall jet, but when we step into Spetember I feel like nature is calming down, we bring warm clothes in the front row in our closets, and darker shades in our nailpolish stash. I have a new OPI shade in my collection that I think is a must for fall! Its a mixture between burgundy, brown, deep purple and black, with lots of golden-bronzy-redish shimmer in it. Pure love and need two coats.







You Might Also Like

5 komentarji

  1. Res je lušten tale odtenek. Verjetno ga bom tudi jaz zdaj počasi spet privlekla na plan, no na nohte :)

    ReplyDelete
  2. Super odtenek za jesen! Pa zdi se mi, da so ti nohti zrastli? :)

    ReplyDelete
  3. @biba jap mislm da je skrajni čas da ga osvobodiš iz predala =)
    @nuush cant agree more =)
    @ana ja res so mi! odkar mam opi nail envy mi nohti norijo! =)
    @anna tnx so much! =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe