OPI- pink flamenco

April 03, 2010

 Pomlad se pospešeno prebuja, po domovih je že velikonočno vzdušje, družine se zbirajo in se veselijo.. Zaradi vsega tega sem si zaželela veselega, svežega odtenka in Pink flamenco od OPI, je bil prava izbira =) Navdušena sem nad lakom, saj je potrebna samo ena plast, da je polnoprekreven pravtako se nanaša zelo lepo. Ker sem imela čas, pa sem na vsak prst naredila še rožico z essence plate 01 in ChG 2030.

Yeey so spring is right around the corner, we are all happy couse it's easter time and all families are geathered and having fun.. For that happy ocasion i picked out a wonderful bright pink creamy color named Pink flamenco by OPI. i am totally amazed by it, couse it took just one coat to reach its full coverness. and i love it..
Couse i had time i added flower on each finger from essence plate 01 with ChG-2030.



You Might Also Like

6 komentarji

  1. Nisem ljubiteljica tako močnih roza odtenkov, ampak na tebi izgleda pa super.
    Pa konad tudi super paše zraven.
    Uspela ti je ta velikonočna manikura. :)

    ReplyDelete
  2. Res je lep, prav vsec mi je! Nora sem na roznate odtenke, na vse mozne podtone in intenzivnosti...

    In ta, je krasen! Tudi kombinacija z rozico mi je super!

    ReplyDelete
  3. Barva mi je zelo všeč, tudi dejstvo, da potrebuje samo eno plast je čudovito, ampak ker je OPI... Meeeh. =)

    ReplyDelete
  4. jeej hvala punce *hug*
    nihrida kaj pa je tebi narobe z OPI-ji? jaz sem pa navdušena nad njimi =)

    ReplyDelete
  5. res lepa barva, je kaj podoben dim sum plum?? malce mi zgleda

    ReplyDelete
  6. ubistvu nevem, ker ga nimam.. ampak po fotkah sta si mogoče res podobna ja =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe