S-he 434

March 02, 2010

Elchy mi je izpolnila željo in mi poslala paketek z S-he 434.. odtenek je temno vijoličen, skoraj črn z zeleno- srebrnim shimmrom, ki ga na mojo žalost nikakor nisem mogla uloviti na fotografiji.. lak se je zelo lepo nanašal in za polnoprekrivnost potrebuje 2 nanosa.

Dear Elchy sent me a package with S-he 434 polish in it. Shade is almost black- deep purple, with green and silver shimmer in it. Unforunately i couldn't catch it very well on pictures, but i did my best =)
For full coverage it takes 2 coats of nailpolish.

na direktnem sončku
on direct sun

dnevna svetloba
daiylight
 

 

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Tale je res pravi lepotec in tudi jaz se lahko zahvalim samo elchy, da sem ga dobila :D

    ReplyDelete
  2. Poznam tale odtenek. Meni ga je kupila mama. =) Zelo poseben...

    ReplyDelete
  3. punci hvala =)

    biba brez tebe bi moj blog prav malo sameval, hvala za komentarčke =)*
    nihrida pozdravljena na mojem blogu =)

    ReplyDelete
  4. Lep lakec. Res je nekaj posebnega.
    Pa nohtki so tud ful lepi. :)

    ReplyDelete
  5. Tassa hvala =)* res je užitek gledat tale lakec, priznam =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe